.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روسیه: اطلاعاتی که آمریکا درباره حمله تروریستی داد، کلی بود
سرویس ویژه روسیه با اشاره به دریافت اطلاعاتی از آمریکا مبنی بر آماده‌سازی برای حمله تروریستی اعلام کرد که این اطلاعات کلی بود.
روسیه: اطلاعاتی که آمریکا درباره حمله تروریستی داد، کلی بود

یک منبع در سرویس ویژه روسیه به خبرگزاری تاس گفت: سرویس‌های ویژه روسیه اطلاعاتی را از ایالات متحده در مورد آماده سازی یک حمله تروریستی دریافت کردند، اما این داده‌ها ماهیت کلی داشتند و به جزئیات آن اشاره نشده بود.

 

این منبع گفت: در رابطه با اظهارات آدرین واتسون، نماینده رسمی شورای امنیت ملی کاخ سفید، مبنی بر انتقال اطلاعات مربوط به حمله تروریستی قریب الوقوع به روسیه، چنین اطلاعاتی در واقع دریافت شده است، اما حاوی یک محتوای کلی، بدون هیچ گونه مشخصات و جزئیاتی بود.

 

پیشتر، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد در ماه مارس درباره یک عملیات تروریستی در مسکو به مقامات روسیه هشدار داده شده است.

 

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز در کانال تلگرامی خود، بیانیه آمریکا را زیر سوال برد و گفت: مقامات واشنگتن بر چه اساسی در بحبوحه این حادثه درباره بی‌گناهی کسی نتیجه گیری می‌کنند؟ اگر ایالات متحده اطلاعات موثقی در این راستا دارد پس باید فوراً به طرف روس منتقل شود.

 

در همین حال لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا و وزارت امور خارجه ایالات متحده می‌گوید که ایالات متحده به سرعت اوکراین را از هرگونه ارتباط با حمله تروریستی در پایتخت روسیه تبرئه کرد، بدون اینکه از آنچه واقعاً در مسکو رخ داد اطلاعی داشته باشد. این نشان می‌دهد، واشنگتن اطلاعاتی در مورد این حمله دارد، اما این اطلاعات را از مسکو پنهان کرده است.

 

روسیه تایید کرد که تعداد کشته‌های این حادثه به ۱۱۵ نفر افزایش یافته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.